Here we go again! - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Donald en Sandra - WaarBenJij.nu Here we go again! - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Donald en Sandra - WaarBenJij.nu

Here we go again!

Door: Sandra en Donald

Blijf op de hoogte en volg Donald en Sandra

10 Oktober 2012 | Nederland, Valkenswaard

Here comes the sun, little darling
The Beatles – Here comes the sun

Na iets meer dan 8 maanden in Nederland is het op 1 november weer tijd om op zoek te gaan naar de zon! Vorige winter bezocht Sandra Zuid Amerika en Donald Zuid Oost Azië, dit jaar gaan we samen naar een ander deel van Zuid Oost Azië.

Na de aparte situatie van vorig jaar toen we verkering kregen toen Sandra in Peru en Donald in India was hebben we dit jaar het hele jaar samen uitgekeken naar deze reis. En op 1 november is het zo ver: we vliegen eindelijk vanaf Schiphol naar Singapore en enkele dagen later naar Medan op het Indonesische eiland Sumatra.

Net zoals voorgaande jaren weten we nog niet precies waar we heen gaan, wanneer we waar zullen zijn en wanneer we terug komen. Om te beginnen hebben we een visum van 60 dagen voor Indonesië (kosten: €45,- en twee retourtjes (6 uur) naar de Indonesische ambassade in Den Haag) en daarna staan ook de Filipijnen en Maleisië op het programma. Als we daar nog tijd voor hebben, hoe raar dat ook mag klinken als je vier maanden vakantie hebt.. 

Ook dit jaar zullen we weer regelmatig verhalen en foto’s op waarbenjij.nu zetten in de hoop weer net zo veel enthousiaste reacties te krijgen als de vorige keer, maar nu kunnen jullie genieten van het dagboek van ons samen. Veel leesplezier de komende vier maanden, we zullen aan jullie denken als we weer ergens op het strand een reisverslag aan het typen zijn!

Groetjes,

Sandra en Donald

• 10 Oktober 2012 - 21:16

Anniekae:

hajje!

• 10 Oktober 2012 - 21:23

Henny:

Hey Sandra en Donald.
    Mijn eerste reactie ging naar Facebook, dus bij deze nog maar eens.
    Ik ben benieuwd wat jullie deze keer allemaal gaan meemaken en wil heel graag op de hoogte blijven van jullie belevenissen.
    Ik verheug me al.
    Maar nu eerst koffers pakken!!
    Groeten, Henny.

• 10 Oktober 2012 - 22:17

Anna:

Een hele goede reis voor jullie twee!

• 11 Oktober 2012 - 07:21

Michiel Van Meer :

Ik ga je volgen!! Veel plezier

• 11 Oktober 2012 - 10:50

Wietske:

Heel veel plezier samen in Azie, maak er wat moois van.

Wietske

• 11 Oktober 2012 - 11:15

Brenda:

Heel veel plezier samen!

• 11 Oktober 2012 - 14:19

Nathalie:

Leueueueueueueukkkkkkkkk! heel veel plezier, ik kijk uit naar jullie verslagen!

• 11 Oktober 2012 - 17:36

Francien L'Espoir:

Heel veel plezier samen.

• 11 Oktober 2012 - 21:20

Baas:

Eindelijk iemand om je in de gaten te houden Doon....

• 11 Oktober 2012 - 22:41

Lindy:

Jippieajjeeee, veel schrijven!!!

• 30 Oktober 2012 - 15:34

Abbie:

Goeie reis en veel plezier!!

• 01 November 2012 - 00:59

Math:

Nog een paar uurtjes en dan is het zover, ik hoop dat jullie een mooie en veilige reis hebben en dat jullie met vele verhalen gezond weer thuis komen. Succes en geniet er van!

• 02 November 2012 - 01:00

Math:

En nu....NL tijd vrijdag 02 november 01.00 uur is de lange reis voorbij. Veel plezier in Singapore.

• 02 November 2012 - 01:04

10514 kilometer verder......

• 02 November 2012 - 01:07

Math:

En zonder vertraging aangekomen. Dat lukt bijna nooit tussen Weert en Eindhoven......