Into the world - Reisverslag uit Westerhoven, Nederland van Donald en Sandra - WaarBenJij.nu Into the world - Reisverslag uit Westerhoven, Nederland van Donald en Sandra - WaarBenJij.nu

Into the world

Door: Donald

Blijf op de hoogte en volg Donald en Sandra

14 Oktober 2013 | Nederland, Westerhoven

Je n'ai pas peur de la route, faudra voir, faut qu'on y goûte
Des méandres au creux des reins et tout ira bien, le vent l'emportera
Ton message à la grande ourse et la trajectoire de la course
A l'instantané de velours même s'il ne sert à rien, le vent l'emportera

Tout disparaîtra, le vent nous portera

Noir Desir - Le vent nous portera

De dagen worden weer korter, het weer wordt slechter en de temperatuur daalt tot een onaangenaam niveau, kortom het is weer tijd om te gaan!

Na Zuid Amerika en Azië is dit keer Australië het hoofddoel van onze reis. Op donderdag 14 november (je weet wel als we precies twee jaar verkering hebben) vliegen we van Brussel via Qatar naar Bangkok. Om volledig uitgerust en met een mooi kleurtje in Australië aan te komen hebben we ongeveer 6 weken in Thailand, Myanmar (Birma) en Maleisië gepland voor we door vliegen naar het land van de kangoeroes, surf dudes, het heerlijke weer en de altijd brandende barbecue's!

'Houden jullie dan niet wat weinig tijd over voor Australië?' zullen onze meest ervaren volgers nu misschien denken,'In maart moeten jullie toch al weer terug zijn in Nederland?'. Neen! Waar we de vorige reizen telkens gebonden waren aan een tijdslimiet van 'slechts' 4 maanden hebben we er nu voor gekozen om geen eind datum vast te stellen. We hebben een Australisch werkvisum voor een jaar dat mogelijk verlengd kan worden met een tweede jaar en we blijven gewoon lekker zo lang weg als we zelf willen, lekker puh!

Wij gaan de wereld ontdekken, lezen jullie mee?

• 14 Oktober 2013 - 15:25

Lindy:

Ik zeg: doen! Maar daar waren jullie het ook al over eens dus. Misschien tijd voor een online carrière zodat een life on the road voortaan uitgangspositie is. Ik zeg maar.

• 14 Oktober 2013 - 15:53

Bas Pourqoui:

Damn zeg,

Das een serieuze tijd weg. Hopelijk kun je naast de welbekende 'kutbaantjes' ook af en toe iets fatsoenlijks gevonden krijgen. Of in ieder geval iets waarbij je niet direct het idee hebt dat je gena(...) wordt.

In ieder geval zal ik jullie berichten af en toe volgen. Tussen het afstuderen door!

Fijne reis en mocht ik jullie niet meer zien, alvast een fijne reis.

Bas Worm

• 14 Oktober 2013 - 16:16

Wietske:

Ik zeg groot gelijk hebben jullie...geniet ervan en kijk weer uit naar jullie reisverslagen

• 14 Oktober 2013 - 16:33

Math:

Geniet er van, blijf lekker lang weg en laat ons in 2015 zien wat Australië te bieden heeft...zal jullie missen.....

• 14 Oktober 2013 - 16:40

Henny:

Hey jongens, dat klinkt super! Hebben jullie nog een enkeltje wildernis over? Dan vergezel ik jullie graag. Maar ook van achter mijn pc. doe ik niks liever dan jullie de komende maanden (wellicht jaren) volgen.
    Geweldig dat jullie die kans krijgen en ze met beide handen aangrijpen. Houd ons wel goed op de hoogte hè, ik wil niks missen van jullie belevenissen.
    Dat worden weer mooie foto's en verhalen, ik kijk er naar uit!

• 14 Oktober 2013 - 16:45

Anna:

Daar gaan jullie weer! Ik ben benieuwd wat voor mooie verhalen we deze keer weer te lezen krijgen en hoe lang jullie het uit gaan houden in Australie.

Heel veel plezier!

Liefs,
    Anna

• 14 Oktober 2013 - 16:57

Foxy:

Doe Angus en Rob de groeten van me;-)
    Wat een heerlijk avontuur weer! Geniet ervan allebei!

• 14 Oktober 2013 - 17:06

Juud:

Jaaaa! Doen jullie goed! Gauw weg voordat je straks hier per ongeluk in een serieuze baan verstrikt raakt, ;). Have fun in the sun rakkers!

• 14 Oktober 2013 - 17:41

Dick En Elly Vd Vaart:

Groot gelijk en geniet!

• 14 Oktober 2013 - 17:56

Nathalie:

Heerlijk! En leuk dat we zo mee mogen genieten :)
    Geniet ervan!

• 14 Oktober 2013 - 20:47

Francien:

Yep zeker doen ik verheug me nu al op jullie verslagen en de mooie foto's. Ik wens jullie heel veel plezier .xxxxxx vaan cien

• 15 Oktober 2013 - 06:00

Thijs Beckers:

Gaaf zeg! Wie weet kunnen we nog meeten in Thailand! Wij vliegen 9 december terug vanaf Bangkok! Heel veel succes en plezier met alle voorbereidingen! Het gaat je goed! Wij zitten nu op Gili Mendo (Lombok), erg chill!