La primera aventura! - Reisverslag uit Westerhoven, Nederland van Donald en Sandra - WaarBenJij.nu La primera aventura! - Reisverslag uit Westerhoven, Nederland van Donald en Sandra - WaarBenJij.nu

La primera aventura!

Door: Donald

Blijf op de hoogte en volg Donald en Sandra

06 Oktober 2010 | Nederland, Westerhoven

If you don't know where you're going, any road will take you there.
(Lewis Carroll, schrijver van Alice in Wonderland)

Eindelijk is het dan zo ver! Het aanmaken van een waarbenjij.nu markeert voor mij altijd het GROTE aftellen! En het GROTE aftellen is voor mij nu wel begonnen!

Over exact 40 dagen, 15 november, vlieg ik mijn eerste, en voorlopig niet het laatste, grote avontuur tegemoet! Van Schiphol vlieg ik via Madrid naar Havana. Na twee weken in de Caraïbische sferen te hebben mogen ontspannen vlieg ik via Panama door naar Quito, hoofdstad van Ecuador.

In Quito heb ik me zelf eerst een week de tijd gegund om te acclimatiseren voordat ik mezelf (jaja, geheel vrijwillig!) op een cursus Spaans van twee weken stort. Als die cursus is afgelopen is het 18 december en dat wil zeggen dat ik daarna 2,5 maand de tijd heb om in Rio de Janeiro te komen. Hoe? Dat zie ik daar wel!

Op deze waarbenjij.nu zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen door middel van verhaaltjes maar vooral door middel van foto's. Als je iets nuttigs te melden hebt of gewoon wil reageren op een verhaal en/of foto, houdt jezelf dan vooral niet in!

Le saluda atentamente,

Donald

  • 10 Oktober 2010 - 12:42

    Sebas:

    Doonie!!

    Ondanks dat de laaste keer sigaren roken denk ik de druppel was tot een vrij kort avondje toch nog even mijn adres voor het geval je de mogelijkheid hebt een paar heerlijke cubaanse jongens deze kant op te sturen!!!

    Sebastiaan Mens
    de Clercqstraat 38 II
    1052NG Amsterdam
    Nederland!

    Ben benieuwd naar je verhalen man!! maar eerst afscheidsparty :P

    cheers

  • 12 Oktober 2010 - 08:01

    Stevie:

    Goed bezig Doon! Ik ga je in de gaten houden, ik heb toch niks te doen!

    Ik ben wel bang dat je terugkomt als een soort Vinnie met een tattoo...

    Laters


  • 01 November 2010 - 07:39

    Brenda:

    Hee Doon,

    Wat gaaf zeg! I'm jealous.. Vergeet niet in Cuba een salsa dansje voor me te doen, dan kunnen we eindelijk eens samen een salsa dansje doen als je weer terug bent ;) Ik ga je zeker volgen!! Have fun! X

  • 01 November 2010 - 18:27

    Elly Vd Vaart:

    Ha die lieve donald,
    Ik ga je zeker volgen zodat je ook in het verre buitenland nog eens aan me zult denken.
    XXX Elly

  • 01 November 2010 - 19:00

    Månique:

    Tjena!
    Ha det så kul! Vi kan tyvärr inte komma på din fest. Kom förbi i Teteringen sedan när du är tillbaka!
    Sköt om dig.

  • 01 November 2010 - 21:24

    Vinnie:

    Donaldooo...Ik ben heeel erg benieuwd hoe je het daar gaat beleven! Ik ga proberen om op je afscheidparty te komen, maar ik weet het nog niet zeker. Ik krijg deze week namelijk te horen of ik eindelijk een eigen woning in Deventer kan betrekken, jeuh! Ik heb dus de aankomende tijd m'n tijd wel nodig om te klussen!

    Hoe dan ook, alvast heeel veel plezier enne... cuidado por las vacas locas con mala leche :)

    Kussie Vinnie

  • 09 November 2010 - 02:27

    Rien:

    Have heaps uf fun and good luck with the spanish lessons!!

  • 15 November 2010 - 07:22

    Baas:

    Gappie!

    Goede vlucht vandaag man! the adventure begins...

    Hou je vrouwen binnen donald komt er aan!!

    have fun en vergeet ons niet up t odate te houden!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Donald en Sandra

Twee reislustigen die elkaar gevonden hebben en het avontuur voor het eerst met zijn tweeën aangaan. Volg ons tijdens onze reis door Australië en Nieuw Zeeland, en wie weet waarheen we nog meer zwerven.

Actief sinds 05 Okt. 2010
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 98040

Voorgaande reizen:

24 Februari 2016 - 30 Juni 2016

Centraal Amerika

02 Oktober 2015 - 24 Februari 2016

Australië en Nieuw Zeeland

31 December 2023 - 14 Oktober 2013

Azië en Australië jaar 1

01 November 2012 - 28 Februari 2013

Sandra en Donald naar Azië

31 Oktober 2011 - 28 Februari 2012

Azië

15 November 2010 - 10 Maart 2011

Zuid Amerika

Landen bezocht: