Bye, bye, zwaai zwaai - Reisverslag uit Westerhoven, Nederland van Donald en Sandra - WaarBenJij.nu Bye, bye, zwaai zwaai - Reisverslag uit Westerhoven, Nederland van Donald en Sandra - WaarBenJij.nu

Bye, bye, zwaai zwaai

Door: Donald

Blijf op de hoogte en volg Donald en Sandra

01 Oktober 2015 | Nederland, Westerhoven

Je n'ai pas peur de la route
Faudrait voir, faut qu'on écoute
Des méandres au creux des reins
Et tout ira bien là
Le vent nous emportera

Noir Désir - le vent nous portera

Na een korte maar krachtige tijdelijke terugkeer in Nederland mag vanaf morgen de blik weer op oneindig. Ons afscheidsfeestje is geweest, we zijn met deze en gene nog eens gaan eten en/of drinken, de groepsapps worden een voor een verlaten, de zwembroek en bikini zijn weer tevoorschijn getoverd en de voorlopig laatste frikandel speciaal is geslacht.

Morgen vliegen we vanaf Amsterdam via Qatar naar Kuala Lumpur en nadat we van onze welverdiende rust op een tropisch eiland hebben genoten vliegen we op 14 oktober door naar Sydney. We gaan onze auto proberen te verkopen, gaan nog een keer oogsten en vliegen in december waarschijnlijk door naar Nieuw Zeeland.

Uiteraard gaan we jullie weer op de hoogte houden van ons reilen en zeilen via deze website. Jaloerse reacties en afgunstig commentaar zijn toegestaan!

• 01 Oktober 2015 - 20:49

Marijke:

Perfecte timing, zo lekker voor de wintermaanden vertrekken. Was super leuk je tussendoor nog even te zien Sandra. Geniet ze!! X Erwin, Marijke & Lauren :)

• 01 Oktober 2015 - 20:56

Elly Van Der Vaart:

Een hele goeie reis en ga genieten

• 01 Oktober 2015 - 21:06

Viona Werts:

Heel veel plezier samen! Leuk jullie weer een tijdje gezien te hebben. Zal jullie weer missen. Tot ooit!

• 01 Oktober 2015 - 21:22

Nathalie:

En dan is er ineens weer een half jaar voorbij. Fijn jullie nog ff te zien. Geniet ze! X

• 01 Oktober 2015 - 21:52

Anneke:

Hoi Sandra en Donald,
    Vanaf hier inderdaad een jaloerse reactie. Niet op de vliegreizen die jullie gaan maken, ik blijf liever met beide benen op de grond, maar op de vrijheid die jullie weer gaan voelen. Los van verplichtingen elke dag kijken waar de zon schijnt.
    Geniet ervan! En... Ik ga jullie volgen om zo de vrijheid mee te voelen!

Anneke

• 01 Oktober 2015 - 21:59

Anita:

Goede reis en geniet ervan! Groetjes!

• 01 Oktober 2015 - 22:08

Helmie:

Gaaf hoor! Fijne reis toegewenst!

• 01 Oktober 2015 - 22:40

Francien:

Fijne reis geniet er van. Xxxxx

• 01 Oktober 2015 - 23:16

Lindy:

Geniet er weer van beste reizigers :-) En maak nog veel meer foto's!

• 01 Oktober 2015 - 23:37

Henriette:

Sandra en Donald heel veel plezier en ik ga weer genieten van jullie reisverslagen.
    Groetjes!

• 02 Oktober 2015 - 00:11

Janneke:

Genieten genieten genieten!!! N hele goeie reis!xx

• 02 Oktober 2015 - 07:03

De Baasie:

Have Fun! X

• 02 Oktober 2015 - 08:09

Bas Worm:

Ik hoop dat jullie volgende terugkeer maar één reden zal hebben: GEEN GELD MEER ;)
    "Als je droomt van een frikandel speciaal is dat een droom, geen frikandel speciaal. Als je droomt van reizen, reis je al"
    Veel plezier en tot een volgende keer.

• 02 Oktober 2015 - 09:34

Loesje:

Gedraagdj uch! Tof om jullie nog te hebben gezien! Love you folks! X L

• 04 Oktober 2015 - 01:06

Henny:

Hey jongens is het alweer zover? Nou, hou ons vooral op de hoogte van alle moois

dat jullie onderweg tegen komen en ervaren zodat de meelevenden nog meer met jullie meeleven en de jakloersen onder ons nog jaloerser zullen worden.Maar daar hebben jullie allemaal geen last van.
    Leef, ervaar, bekijk en vooral, geniet!
    Ik wens jullie een heel mooie tijd toe.

• 06 Oktober 2015 - 09:35

Pim:

Houdoe!

• 10 Oktober 2015 - 22:42

Sjeng En Mia:

Nogmaals wensen we jullie een mooie tijd Maar......als jullie weer in Nederland zijn dan willen we dat jullie naar Sittard komen Samen met Pim en Ivonne. Liefs. Sjeng en Mia