For the record - Reisverslag uit Macau, Macau van Donald en Sandra - WaarBenJij.nu For the record - Reisverslag uit Macau, Macau van Donald en Sandra - WaarBenJij.nu

For the record

Door: Donald

Blijf op de hoogte en volg Donald en Sandra

11 Maart 2013 | Macau, Macau

Inmiddels een week terug in Nederland pikken wij ook nog wat sneeuw mee. Het was weer een wereldreis, letterlijk! In vier maanden zijn we in vijf totaal verschillende landen geweest en hebben we veel verschillende mensen ontmoet. Omdat jullie reacties ons zoals ieder jaar weer een hart onder de riem staken als het nodig was bij deze de statistieken van onze eerste reis samen:

• In totaal kwamen er 139 reacties op 11 verslagen (vorig jaar 193 op 13 verslagen).
• Deze 139 reacties werden door 49 (!!!) verschillende volgers geplaatst(vorig jaar 41).
• Sebas heeft dit jaar zijn koppositie moeten laten aan Math die dit jaar de meeste reacties (16) geplaatst heeft.
• Dat Math enthousiast was bleek wel uit het feit dat hij soms wel 3 of 4 keer op 1 verslag reageerde!
• Én dat hij samen met Pim en Sebas op 2 van de 11 verslagen als eerste reageerde.
• Henny en Margje reageerden op 10 van de 11 verslagen, waarvoor hulde.
• Andere toppers als Annika, Anna, Nathalie, Francien en Lia reageerden allemaal op meer dan de helft van de verslagen!

Nognmaals bedankt en tot volgend jaar!

Groetjes,

Sandra en Donald

• 11 Maart 2013 - 18:47

E:

Kan ik deze reactie vast laten meedingen voor de cijfers van volgend jaar.

• 11 Maart 2013 - 18:54

Math:

Idd, we zijn een week verder....en hoe!

• 11 Maart 2013 - 19:41

Pim:

GVD als ik dit had geweten had ik wel beter mijn best gedaan... tssss. mosterd na de maaltijd!

• 11 Maart 2013 - 22:50

Henny:

Ik kijk al uit naar de volgende reis, niet om mee te dingen naar de meeste reacties. Enkel om het een beetje mee te kunnen beleven door de leuke verslagen en vooral de prachtige foto's. Ik zal er in ieder geval met het grootste plezier weer bij zijn.
    Kus, Henny.

• 12 Maart 2013 - 14:19

Margje:

Ti's gewoon heerlijk om jullie verhalen te lezen! Ik zal ze missen maar daarvoor in de plaats zie ik jullie weer live :-)!!