On the road again - Reisverslag uit Westerhoven, Nederland van Donald en Sandra - WaarBenJij.nu On the road again - Reisverslag uit Westerhoven, Nederland van Donald en Sandra - WaarBenJij.nu

On the road again

Door: Donald

Blijf op de hoogte en volg Donald en Sandra

05 Oktober 2011 | Nederland, Westerhoven

Yeah, darling
Gonna make it happen
Take the world in a love embrace
Fire all of your guns at once and
Explode into space

Steppenwolf - Born to be wild

En bijna is het weer zo ver! Na 7 maanden KEIHARD werken is het bijna weer zo ver! 31 oktober vertrekt deze jongen in een nieuwe poging de wereld en zichzelf te ontdekken naar het verre India!

Vanuit het Indiase Mombai reis ik over land, via onder andere Dehli, Agra en Varanasi naar Nepal en de majestueuse Himalaya. Nadat ik daar de boel een beetje verkend heb is Thailand het volgende doel.

En vanuit Thailand ga ik de rest van Zuid Oost Azië onveilig maken, Laos, Cambodja en Vietnam staan op de planning en aangezien ik nog geen ticket terug heb weet ik nog niet waar het schip uiteindelijk zal stranden. Maar dat het er mooi en tropisch warm gaat zijn kan ik jullie verzekeren!

Net als vorig jaar in Zuid Amerika ga ik proberen jullie op een leuke, spannende en misschien zelfs ontroerende (haha) manier op de hoogte houden van het Aziatische reilen en zeilen van ondergetekende. En ook net als vorig jaar is er weer eeuwige roem te verdienen door zo vaak, leuk, regelmatig, kort, lang etc., etc. te reageren op mijn verhalen.

Ik wens jullie veel leesplezier en kijk nu al uit naar jullie ongetwijfeld hilarische reacties!

Vi ses, hasta luego, goodbye,

Donald

  • 05 Oktober 2011 - 17:29

    Erik:

    Ook eeuwige roem voor snelle reactie?

  • 05 Oktober 2011 - 17:31

    Rien:

    Yeah! Right on man!
    Je hebt het niet gek lang uitgehouden in Nederland. Maak er weer een feest van!
    Als je over n maand of 4 nog aan die kant bent moeten we ons zeker ergens treffen! If you need any pointers, let me know!

  • 05 Oktober 2011 - 17:54

    Baas:

    Songteksten gebruiken als begin van je verslag is zooooooooo 2009

  • 05 Oktober 2011 - 18:53

    Bram:

    Lange tijd geleden, maar in ieder geval weer opnieuw veel plezier..en ja..ik ga je verhalen weer lezen! Xx

  • 05 Oktober 2011 - 19:09

    Henny:

    Heej Doon, da's toevallig! Ik heb je vorige week nog gemaild wanneer je grote avontuur weer gaat beginnen en zie, het antwoord komt vanzelf.
    Ik wist alleen niet dat het zo snel al gaat gebeuren, maar ben vol verwachting naar alle foto's en verslagen die we deze keer weer onder de neus geschoven krijgen.En ik weet zeker dat het ook voor ons weer genieten wordt. Enne...die eeuwige roem heb ik bij jou allang gekregen ;-) Desondanks blijf ik reageren want dat is hartstikke leuk!
    Nou,heel veel pret weer met alles en iedereen die je ontmoet en tot gauw. Kus!

  • 05 Oktober 2011 - 19:53

    Ella:

    Wow!! Maak er het beste van!! Groetjes, Ella

  • 05 Oktober 2011 - 20:38

    Elly Vd Vaart:

    Yes, reken maar dat ik je weer ga volgen! Uit het oog is zeker niet uit het hart. Veel plezier met alle voorbereidingen XX

  • 06 Oktober 2011 - 08:52

    Boerkuh:

    Ik zeg: wederom mooi leven!
    Schitterende reizen, daar komen schitterende verhalen uit, die wij graag blijven volgen.

  • 06 Oktober 2011 - 10:46

    Anna:

    Het zullen weer mooie verhalen worden! Enjoy!

  • 06 Oktober 2011 - 11:34

    Foxy!:

    Man man wat een leven.. Gaat de baas gewoon weer! Jaloersheid viert hoog tij hier....

    Kerel, ontzettend veel plezier daar! dat je reis maar NOG vetter mag worden dan Zuid-Amerika...!

    Oh enneh vergis je niet in het geslacht:p

    Ajuu

  • 06 Oktober 2011 - 12:21

    Tommy:

    jaloers....

  • 07 Oktober 2011 - 09:06

    B:

    Sheeeeeeeeemaaaaale's!!! Bangkok has them no wordt t devies!! Dikke koes..

  • 07 Oktober 2011 - 21:29

    Vinnie:

    Mendedawerklikwoar?? Kiek 'm goan!

  • 11 Oktober 2011 - 08:09

    Sandra Feijen:

    Denk dat Steppenwolf het niet leuk vindt dat je een titel van The Doors gebruikt voor hun nummer ;)

    Zet hem op in Azië kanjer! x

  • 11 Oktober 2011 - 19:20

    Nathalie:

    yesssss, veel plezier!!!

  • 19 Oktober 2011 - 06:28

    Juud:

    vergeet niet te duiken daar!!!

  • 31 Oktober 2011 - 17:20

    Sjeng En Mia:

    Leuk dat we je weer kunnen volgen
    we wensen je een goede reis en tot mails

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Westerhoven

Donald en Sandra

Twee reislustigen die elkaar gevonden hebben en het avontuur voor het eerst met zijn tweeën aangaan. Volg ons tijdens onze reis door Australië en Nieuw Zeeland, en wie weet waarheen we nog meer zwerven.

Actief sinds 05 Okt. 2010
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 97845

Voorgaande reizen:

24 Februari 2016 - 30 Juni 2016

Centraal Amerika

02 Oktober 2015 - 24 Februari 2016

Australië en Nieuw Zeeland

31 December 2023 - 14 Oktober 2013

Azië en Australië jaar 1

01 November 2012 - 28 Februari 2013

Sandra en Donald naar Azië

31 Oktober 2011 - 28 Februari 2012

Azië

15 November 2010 - 10 Maart 2011

Zuid Amerika

Landen bezocht: